Air So Pure – al 15 jaar een sterk merk!
Telersvereniging Air So Pure bestaat 15 jaar en vierde dit afgelopen donderdag 15 september samen met leden, medewerkers, oud-leden en betrokkenen.
Oprichting
Op 18 september 2007 werd telersvereniging Air So Pure officieel opgericht. Kort daarna werd het merk Air So Pure voor bewezen sterk luchtzuiverende planten op de Trade Fair geïntroduceerd. De telers creëerden met Air So Pure een nieuwe dimensie aan hun planten door de positieve effecten voor het binnenklimaat uit te lichten. De revolutie startte in 2007 met de Spathiphyllum, een dynamische bloeiende kamerplant met witte bloemen die sterk contrasteren met de donkergroene bladeren.
15 jaar later is deze groene revolutie nog steeds actueel. Inmiddels bestaat de telersvereniging uit 13 trotse leden en kweken zij samen 16 Produktgruppen. Air So Pure wil zich inzetten om deze revolutie de komende jaren verder voort te zetten. Groener en gezonder leven, wonen, werken én relaxen met Air So Pure planten om je heen.
Jubileum
Air So Pure vierde het jubileum op donderdag 15 september bij De Viersprong in ‘s-Gravenzande.
Voorzitter Peet Zwinkels (Westlandplant) nam de gasten in een terugblik mee naar het ontstaan van het prachtige merk en telersvereniging Air So Pure. Hij bedankte de oprichters, leden en oud-leden in het gestelde vertrouwen en de betrokkenheid. Met in het bijzonder een bedankje aan Hans Zuidgeest (Bestplant) voor zijn geweldige inzet voor de club!
Remco van der Hoeven (Florpartners) begeleidt de telersvereniging in de organisatie. Hij sprak onder andere over het behaalde succes en de gewenste vernieuwing en versterking van de positie van de club én het merk. Ook nu in deze tijden. Juist nu.
Brandmanager Ronald van Schie (Air So Pure) keek samen met de gasten naar de toekomst. Zo tipte hij bijvoorbeeld de nieuwe merkpositionering en de grote uitdagingen waar het merk en tuinbouwcluster voor staan. “Over 15 jaar hebben onze leden toekomstbestendige bedrijven, voeren wij het meest aantrekkelijke assortiment onder Air So Pure en hebben we bovendien miljoenen fans in Europa!”
Air So Pure bedankt alle leden, het team, de handelspartners en eindklanten met wie wij deze successen hebben behaald.
Feest
Na de officiële woorden en toost op het jubileum was het tijd voor een hapje, drankje en heel veel gezelligheid. Tijdens het walking-diner werden de gasten op de heerlijkste gerechten getrakteerd en verzorgde een DJ het muzikale entertainment terwijl iedereen elkaar opzocht. Daarbij kwamen er de nodige ‘ouwe koeien’ voorbij en ontstonden er nieuwe ideeën voor de toekomst.