Nieuwe huisstijl
Air So Pure, de telersvereniging van kwekers met luchtzuiverende planten, heeft onlangs een grote transformatie ondergaan. Op de Royal FloraHolland Trade Fair 2022 in Aalsmeer werd de nieuwe huisstijl vol trots onthuld. Air So Pure nodigde klanten en zakenrelaties uit om samen te toosten op een gezonde toekomst.
Afgelopen september vierde Air So Pure haar 15-jarig jubileum, een mijlpaal die de perfecte gelegenheid bood om het merk te verrijken met een eigentijdse uitstraling en meer diepgang. Met deze vernieuwing wil de telersvereniging de voordelen van luchtzuiverende planten nog sterker onder de aandacht brengen. Daarnaast helpt het merk mee om een professionele presentatie neer te zetten bij tuincentra en andere verkooppunten. Dit doen ze door middel van beschikbaar POS-materiaal. Het resultaat van deze inspanningen werd op 9, 10 en 11 november gepresenteerd tijdens de Trade Fair in Aalsmeer.
In het hart van het evenement pronkte de centrale stand van Air So Pure, omringd door de bedrijfsstands van de ledenkwekers. Bezoekers kregen de kans om de trotse leden te ontmoeten. Ook konden ze de diverse luchtzuiverende kamerplanten verkennen die vallen onder de 16 Produktgruppen od Air So Pure.
Sterke boodschap
De nieuwe huisstijl van Air So Pure beaamt de essentie van frisheid. Met een eigentijds ontwerp en een sterke visuele identiteit wil het merk een krachtige boodschap uitdragen, namelijk het belang van gezonde en schone lucht. Een wereld van wellbeing. De transformatie van de huisstijl weerspiegelt de voortdurende inzet van Air So Pure om luchtzuiverende planten te promoten als een essentieel element van welzijn en gezondheid.
De nieuwe look van Air So Pure bevat een harmonieuze combinatie van heldere kleuren, organische vormen en verfijnde typografie. Het logo en beeldmerk zijn daarmee aangepast naar een moderne uitstraling en nodigen uit om de voordelen van luchtzuiverende planten te ontdekken.
De transformatie van de huisstijl is niet alleen visueel, maar ook conceptueel. Air So Pure heeft bijvoorbeeld ervoor gekozen om de boodschap van gezonde lucht en welzijn nog sterker te benadrukken. De vernieuwde communicatiemiddelen van het merk zullen consumenten inspireren en informeren over de vele voordelen van luchtzuiverende planten. Air So Pure benoemt onder andere het creëren van een gezonde werkomgeving, het bevorderen van een goede nachtrust en het verbeteren van de luchtkwaliteit in huis. De vereniging wil zodoende iedereen bewust maken van de positieve impact van luchtzuiverende planten op ons dagelijkse leven.